sobota, 4 czerwca 2016

Torebka na wiosnę

Po kilku miesiącach nieobecności powracam do blogosfery. Trzeba by się wytłumaczyć co tu tak ucichło ostatnio - nie to żeby nie chciało mi się prowadzić bloga czy, nie daj Boże, szyć. Po prostu przez kilkanaście ostatnich tygodni fizycznie nie byłam w stanie usiąść do maszyny. Na szczęście po męczących początkach ciąży zdaję się, że powracam do świata żywych. Co nie oznacza, że teraz będę szyć na potęgę - już buntują się moje plecy... Pozwolicie, że na razie pozostanę przy wszywaniu gum do spodni, które zrobiły się za ciasne i kompletowaniu tych elementów wyprawki, które jestem w stanie sama uszyć :) Mam nadzieję, że w między czasie znajdzie się wena i na ambitniejsze tematy, takie jak torebka, o której dziś.
 


torebka, a właściwie dwa podobne modele różniące się wielkością powstały (według pomysłu siostry) z materiału z Ikei, dość grubego, który połączyłam z ekoskórą
w środku znajduje się podszewka z kieszonką
całość zamykana jest na suwak
wersję małą dodatkowo usztywniłam delikatnie ociepliną i przepikowałam po wzorze
 
 
 
 
 

Pozdrawiam w dwupaku!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz