poniedziałek, 6 stycznia 2014

Spódniczka mamy

czas na małą przerwę od filcowych projektów na blogu
odświeżanie starych ubrań! to jest to!
dziś spódniczka, którą "kilka" lat temu nosiła moja mama
obecnie stanowi jedną z najpiękniejszych rzeczy w mojej garderobie
w oryginale spódniczka była spódnicą
kto wymyślał te długości?:D
w związku z tym, że figurę idealnie odziedziczyłam po mamie, poprawka krawiecka polegała wyłącznie na skróceniu spódnicy
tu do akcji wkroczył niezawodny ŁUCZNIK
spódniczka podoba mi się ze względu na materiał o oryginalnym wzorze
jest wygodna i elegancka

2 komentarze:

  1. takie przeróbki to ja rozumiem :) skrócić podłożyć i nowa rzecz w szafie :) A długość pierwotna spódniczki rzeczywiście wywołuje uśmiech na twarzy :D poza tym spódniczka świetnie na Tobie leży, masz rewelacyjną figurę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie przeróbki, ze starych niemodnych już rzeczy, w parę chwil coś fajnego. Super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń