poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Minky! Wow!

dziś na blogu żyrafa, tygrysek, żółw, zebra i małpka
tym samym Szwaczanka rozpoczyna realizację nowej serii produktów dla.... dzieci :)

 
 połączenie bawełny z polarem minky, które wypatrzyłam w Internecie już dawno mnie zainspirowało
jak to jednak zwykle bywa pomysł musi odczekać swoje- i nie chodzi tu tylko o lenistwo, po prostu musiałam dobrze przygotować się do zakupu materiałów, poczytać o jakości, gramaturach itp. - to miał być produkt dla dziecka, wszystko musi być więc sprawdzone, bezpieczne i najwyższej jakości
w końcu dokonałam zakupu
wzory i kolory wybrało moje duże dziecko :)

samo szycie okazało się trudniejsze niż mogłam się spodziewać
popełniłam wszystkie możliwe błędy
prułam pięć razy
nie zrażałam się, bo wszystkie niedogodności wynagradzała miękkość minky
w ten materiał aż chce się wtulić!
 

finalnie światło dzienne ujrzał kocyk o wymiarach ok. 100x80 cm i podusia 35x35 cm z lekkim antyalergicznym wypełnieniem silikonowym
komplet idealny na wiosenne spacery!
 
 
 
 

całość prezentuje się niezwykle słodko i czeka na chętnego właściciela :)

2 komentarze: