piątek, 18 kwietnia 2014

Wiosenne podsumowanie

wiosna wkracza na całego
to dla mnie znak i zachęta na zrobienie czegoś nowego
dlatego dziś pokażę Wam ostatnie filcowe torebki, które wyszły spod mojej igły w tym sezonie
na kilka miesięcy rozstaję się z tym materiałem i szukam już czegoś lekkiego na lato

na początek kuferki
najbardziej pracochłonne, ale i najbardziej wdzięczne
zwłaszcza kiedy pozują do zdjęcia razem




mała zielona teczka też urzeka


 tu także zielono, tym razem za pomocą aplikacji
i na koniec czerwona pionowa torebka
ozdobiona ukochanymi przeze mnie czarnymi ściegami



już nie mogę się doczekać kiedy wrócę do filcu
ale jestem też ciekawa co nowego przyjdzie mi do głowy
jeżeli Was także to interesuje zaglądajcie czasem na bloga i na fb
tu znajdziecie wszystkie modele torebek, które do tej pory wymyśliłam:)



1 komentarz:

  1. Dawno do Ciebie nie zaglądałam, teraz zaglądam a tu cisza, wracaj koniecznie ! :) Torebki oczywiście rewelacyjnie, co za precyzja :)

    OdpowiedzUsuń