piątek, 28 sierpnia 2015

Szaleństwo przy maszynie

dziś kilka rzeczy, które uszyłam w ostatnim czasie
będzie to taki post zbiorowy, bo wszystko jest wykonane z minky
zaszalałam i końcówkę urlopu spędziłam przy maszynie

rozpływam się nad tymi rzeczami podczas szycia
te wzory, kolory i miękkość.... mmmm....


na początek zestaw marynarski
podusia 35x35 cm i kocyk z ciepłym wypełnieniem 75x100 cm

teraz coś typowo dziewczęcego
podusia 35x35 cm i większy lekki kocyk 100x120 cm

 a teraz coś typowo chłopięcego
płaska podusia dla niemowlaka i lekki kocyk 75x100 cm

 samochody zestawiłam też z zielonym minky i powstały dwie podusie

w międzyczasie uszyłam też kostki sensoryczne 
metki do gryzienia i ciągnięcia 
jedna strona szeleści, a reszta jest przyjemnie mięciutka
 
to narazie tyle
teraz zamierzam okiełznać papugi :)
zapraszam też na mojego facebooka
tam na bieżąco dzielę się nowymi wzorami





1 komentarz:

  1. Minky jest bardzo milutkim amteriałem, choć jak widzę teraz w praktyce kocyków z minku używam przy pierworodnym najrzadziej. Wyślizguje mi się bardziej niż ze zwykłych np dzianinowych kocy. Co nie zmienia faktu, ze prześliczne te małe uszytki Twoje :)

    Cenię Twojego bloga i uważam, że przepiękne rzeczy szyjesz nominuję Cię do zabawy Liebster Blog Award. Szczegóły znajdują się w poście na moim blogu pod adresem: http://lisie-szycie.blogspot.com/2015/10/zycie-do-gory-nogami-i-liebster-blog.html Będzie mi miło jeśli "odbierzesz" nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń