wtorek, 22 grudnia 2015

Choinka w wersji 'modern'

z każdym rokiem w naszym mieszkaniu robi się coraz mniej miejsca
potrzeba zagospodarowania narastającej ilości rzeczy sprawiła, że w tym roku nie znaleźliśmy miejsca na choinkę
no powiedzmy- godnego miejsca :)
i takim sposobem nasza choinka w tym roku jest lekko 'modern'


jak to było dokładnie z tą choinką
przewertowawszy internety trafiłam na różne pomysły na alternatywne choinki
m.in. takie z patyków na ścianie
jestem raczej ścisłowcem, wolę równo i pod linijkę niż artystyczny nieład, dlatego pierwszym krokiem było znalezienie/kupienie równych listwek
i tak prezentują się materiały, które były nam potrzebne do wykonania ściennego dzieła
ozdoby choinkowe z filcu uszyłam dwa lata temu
pamiętacie je?
wyjmując ozdoby z kartonu z przykrością stwierdziłam, że jeden z bałwanków nie ma głowy
zły znak? śniegu nie będzie?
na szczęście Mikołaj jest! tzn. chyba przyjdzie :)
listewki znaleźliśmy w markecie budowlanym, tzn. trzeba było je kupić :)
no a teraz seria zdjęć jak wyglądał proces tworzenia krok po kroku
tym razem większość prac wykonał mąż
pochwała!
 
 
 
 
 
w końcu nadszedł czas na montaż choinki w docelowym miejscu, czyli na ścianie
i efekt końcowy:

podoba mi się ta choinka
atmosfera jest mało świąteczna przez tą raczej jesienno-wiosenną pogodę, więc jakoś nie brakuje mi prawdziwego drzewka
najważniejsze, że ten Mikołaj jest :):)
pozdrawiam świątecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz