niedziela, 13 października 2013

To jest prezent!

niedawno obchodziłam urodziny
jeden z prezentów szczególnie mnie ucieszył
moje Anki sprawiły mi taką oto książkę:


już na sam widok tytułu i wydawnictwa buzia szeroko mi się uśmiechnęła
na spokojnie przejrzałam środek i jestem nadal bardzo pozytywnie zaskoczona
opinie w internecie także zachęcają do sięgnięcia po tę pozycję


to książka w sam raz dla mnie- samouka
ściegi, zaszewki, suwaki, kieszenie, podszewki, zapięcia i wiele innych zagadnień, a wszystko krok po kroku

 


















opisy są przystępne i opatrzone dużą ilością ilustracji


przyznam szczerze- narazie przeczytałam niewiele
pomyślałam, że lepiej będzie wprowadzać te wiadomości od razu w praktykę
więc jeśli tylko skorzystam z jakiejś porady umieszczonej w tej książce- a na pewno tak będzie- podzielę się tym z Wami niezwłocznie


Ankom jeszcze raz dziękuję za super pomysł!


1 komentarz:

  1. Prezent w sam raz dla początkującej SzwaczAnki :) Z niecierpliwością będę czekać na namacalne efekty Twojej współpracy z poradnikiem :)

    OdpowiedzUsuń